سریال آفتاب پرست قسمت 5

سریال آفتاب پرست قسمت 5 (1401)

مدت زمان: 1 ساعت و 14 دقیقه کشور: رده سنی:

آفتاب پرست سعی می کند داستان یک عشق لاتی سطح یک را به نمایش بکشد در این میان با لحظات کمدی و شاد از این سریال لذت خواهید برد.

لحظه شمار انتشار

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
رضایت کاربران
0% (2 رای)
98%
بازیگران: - - - -
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

دانلود سریال آفتاب پرست قسمت 5 در دیتا فیلم اطلاعات بیشتر در ویکی پدیا

آفتاب‌پرست نام مجموعهٔ نمایش خانگی ایرانی به کارگردانی برزو نیک نژاد است که پخش آن از ۲۷ تیر (عید غدیر) در پلتفرم فیلم نت آغاز خواهد شد. نقش اصلی این سریال با نام جمال پورشه را پژمان جمشیدی بازی می‌کند، دیگر بازیگران این سریال طنز را حمید رضا آذرنگ، باران کوثری، گوهر خیراندیش ، پیام احمدی نیا و … تشکیل می‌دهند.

آفتاب پرست سریال خانگی جدید 1401 با بازی بازیگر ماهر و معروف پژمان جمشیدی که در تیر ماه 1401 در فیلم نت پخش شد.

خلاصه داستان

سریال آفتاب پرست قسمت 5 ، داستان دو رفیق خفت‌گیر به نام‌های جمال و منوچ است. که عشق لاتی و سطح یک شدن در خفت‌گیری را دارند اما از بی عرضه‌گی و بدشانسی گیر پلیس می‌افتند و به زندان می‌روند. جمال در زندان به همه می‌گوید که در سطح یک فقط پورشه‌سوار خفت کرده‌اند و به همین خاطر به جمال پورشه معروف می‌شود و…

درباره سریال آفتاب پرست

سریال کمدی «آفتاب پرست» به کارگردانی برزو نیک نژاد، تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی و نویسندگی امیر برادران از دوشنبه ۲۷ تیرماه هر هفته به صورت اختصاصی در فیلم نت منتشر می شود.

دانلود سریال آفتاب پرست قسمت 5 با حجم رایگان در سایت برای علاقه‌مندان امکان‌پذیر است. سریال آفتاب‌پرست یک سریال در ژانر کمدی به کارگردانی برزو نیک‌ نژاد و نویسندگی امیر برادران و تهیه کنندگی بر عهده سید مصطفی احمدی می‌باشد. در این سریال بازیگرانی همچون پژمان جمشیدی، باران کوثری، حمیدرضا آذرنگ به ایفای نقش می‌پردازند.

  • جوایز: بدون جایزه
  • زبان: فارسی
  • نویسنده: امیر برادران

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟