دانلود فیلم ویروس 32 (Virus32 2022) دوبله فارسی HD

دانلود فیلم ویروس 32 (Virus32 2022) دوبله فارسی HD (2022)

مدت زمان: 1 ساعت و 23 دقیقه کشور: رده سنی:

ویروس پرقدرتی در همه جا شیوع پیدا می‌کند این ویروس بسیار خطرناک است به طوری که قربانیان خود را به زامبی‌های وحشتناک و خونخوار تبدیل می‌کند این زامبی‌ها پس از هر حمله تنها ۳۷ ثانیه غیر فعال می‌شوند و.....

لحظه شمار انتشار

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
رضایت کاربران
0% (0 رای)
بازیگران: - -
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
دانلود و تماشای آنلاین فیلم ویروس 32 (دوبله فارسی)

دانلود فیلم ویروس 32 (Virus32 2022) دوبله فارسی HD از دیتا فیلم اطلاعات بیشتر فیلم در آی ام دی بی

زامبی (انگلیسی:  zombie) یک مردهٔ از گور برخاسته و از لحاظ جسمانی متحرک و افسانه‌ای است که از طریق زنده کردن یک جنازه به وجود آمده‌است. زامبی‌ها بیشتر در آثاری با ژانر ترسناک و فانتزی یافت می‌شوند.

کلمه انگلیسی «zombie» در سال ۱۸۱۹ اولین بار در تاریخ برزیل توسط رابرت ساوتی به شکل «zombi» ثبت شد.  فرهنگ انگلیسی آکسفورد منشأ این کلمه را آفریقای غربی می‌داند و آن را با کلمات کنگوئی nzambi (خدا) و zumbi یا nzumbi (فتیش) مقایسه می‌کند.

نسخه جدیدی از زامبی متمایز از آنچه در فولکلور هائیتی توصیف شده‌است، در فرهنگ عامه در نیمه دوم قرن بیستم ظهور کرد. این تفسیر از زامبی عمدتاً از فیلم شب مردگان زنده ساختهٔ جرج رومرو (۱۹۶۸) گرفته شده که تا حدی از رمانی نوشتهٔ ریچارد متیسون الهام گرفته شده بود. کلمه زامبی در فیلم شب مردگان زنده به‌کار نرفت اما بعداً توسط طرفداران استفاده شد.  پس از فیلم‌های زامبی مانند طلوع مردگان (۱۹۷۸) و موزیک ویدیوی تریلر از مایکل جکسون (۱۹۸۳)، محبوبیت این ژانر برای چند سال کاهش یافت.

دانلود فیلم ویروس 32

هم اکنون می‌توانید این فیلم را از لینک‌های بالا تماشا و دانلود نمایید.

  • جوایز: بدون جایزه
  • زبان: دوبله فارسی
  • نویسنده: گوستاوو هرناندز

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟