سریال جیران قسمت 25

سریال جیران قسمت 25 (1400)

قرار گرفتن لینک دانلود
مدت زمان: یک ساعت کشور: رده سنی:

داستان سریال جیران - قسمت 23 شاه دستور اعدام سیاوش و بخشش جیران را می دهد خدیجه تجریشی دوباره سوگلی دربار می شود اما عذاب وجدان برای نجات جان سیاوش او را از پا در میاورد و....

لحظه شمار انتشار

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
رضایت کاربران
0% (1 رای)
بازیگران: - - - -
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

سریال جیران قسمت 25 از سایت دیتا فیلم اطلاعات بیشتر فیلم در ویکی پدیا

سریال جیران قسمت 25 یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی در ژانر عاشقانهٔ تاریخی به کارگردانی حسن فتحی، نویسندگی احسان جوانمرد و فتحی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه است. داستان این مجموعه به وقایع بعد از مرگ امیرکبیر و آشنایی ناصرالدین‌ شاه با جیران می‌ پردازد. گروه بازیگران این مجموعه بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، مهدی پاکدل، ستاره پسیانی، غزل شاکری، سمیرا حسن‌پور، مهدی کوشکی، مرتضی اسماعیل کاشی. فاطمه مسعودی‌فر، الهام نامی، نهال دشتی، کتانه افشاری‌نژاد، بهناز نازی، امیر جعفری، رؤیا تیموریان، هومن برق‌نورد، رعنا آزادی‌ور و مریلا زارعی هستند.

مراحل فیلم‌بردای سریال جیران اواخر مرداد ۱۴۰۰ در خوانسار و گلپایگان به اتمام رسید.

داستان سریال جیران

مجموعه جیران داستان عاشقانه و تاریخی است که شش سال از زندگی ناصرالدین شاه چهارمین پادشاه قاجار را به تصویر می‌کشد. این ماجرا که در دوران پس از مرگ امیرکبیر و صدراعظم شدن میرزا آقاخان نوری شروع می‌شود؛ داستان آشنایی و عشق شاه با دختر روستایی به نام خدیجه‌خانم تجریشی است که به سبب چشمان درشتش، شاه نام «جیران» را بر او نهاد را نشان می‌دهد.

داستان سریال جیران در مورد عشق ناصرالدین شاه به یکی از زن‌های حرمسرایش است. زنی به نام جیران. جیران از نخستین سوگلی‌های ناصرالدین شاه و محبوب‌ترین آن‌ها نیز بوده است.

جیران با سایر زن‌های حرمسرای شاه تفاوت داشته، او عاشق سوارکاری و شکار بوده و هنگام شکار لباس‌های مردانه به تن میکرد نخستین بار به عنوان یک رقصنده در دربار شاه حضور پیدا می‌کند، خیلی سریع ناصرالدین شاه را شیفته‌ی خود می‌کند.

نظر منتقدان

سریال جیران نظرات ضد و نقیضی را از سوی منتقدان دریافت کرده‌است. وبگاه همشهری‌آنلاین در بررسی خود از کمبود شاخصه‌های «دیالوگ‌نویسی، قصه روان و سرراست و همچنین بازی‌های خوب و یکدست» آثار فتحی در مجموعهٔ جیران اشاره کرد. خبرگزاری برنا این مجموعه را با شهرزاد (۱۳۹۴–۱۳۹۷) مقایسه کرد. آن را از لحاظ «کشش داستان، وقوع اتفاقات، بازی‌ها، فیلمنامه و دیالوگ و لحن» عقب‌تر از شهرزاد دانست.

 

 

 

  • جوایز: محبوب ترین سریال 1400
  • زبان: فارسی
  • نویسنده: احسان جوانمرد

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟