فیلم The Adam Project روز جمعه هفته گذشته از شبکه نتفلیکس منتشر شد و نقدهای مثبت و متوسطی از منتقدان دریافت کرد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم پروژه آدام با استقبال بسیار خوب بینندگان این سرویس استریم مواجه شده است. طبق آمار ثبت شده در وب‌سایت نتفلیکس، بینندگان این سرویس استریم تا پایان روز یکشنبه، ۱۳ مارس (۲۲ اسفند) بیش از ۹۲/۴ میلیون ساعت به تماشا فیلم The Adam Project پرداخته‌اند. این آمار براساس کسانی است که این فیلم علمی تخیلی و سفر در زمان را یک‌بار یا چندبار تماشا کرده‌اند.

بدین ترتیب فیلم The Adam Project در رتبه سومین بهترین افتتاحیه فیلم‌های نتفلیکس قرار گرفته است. در رتبه اول فیلم Red Notice با بازی دواین جانسون، گل گدوت و رایان رینولدز با ۱۴۸/۷ میلیون ساعت تماشا و در رتبه دوم فیلم Don’t Look Up با بازی آدام مک‌کی با ۱۱۱ میلیون ساعت تماشا، قرار گرفته‌اند. همچنین فیلم پروژه آدام توانسته بالاتر از فیلم The Kissing Booth 3 با ۹۰/۸ میلیون ساعت تماشا قرار بگیرد.

صدرنشینی فیلم The Adam Project در جدول هفته گذشته پر بیننده‌ترین فیلم های نتفلیکس

لازم به توضیح است که این آمار براساس فیلم‌های انگلیسی زبان نتفلیکس است. همچنین فصل اول سریال Pieces of Her در هفته دوم پخش در رتبه اول پر بیننده‌ترین سریال نتفلیکس قرار گرفته است و در رتبه دوم شاهد حضور فصل پایانی سریال The Last Kingdom با ۶۳/۵۴ میلیون ساعت تماشا هستیم که این آمار براساس هفته اول پخش این سریال محبوب است.

صدرنشینی فصل اول سریال Pieces of Her در جدول پر بیننده‌ترین سریال های نتفلیکس در هفته گذشته

رایان رینولدز، واکر اسکوبل، جنیفر گارنر، زوئی سالدانیا، مارک رافلو، کاترین کینر و الکس مالاری جونیور، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Adam Project حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. شاون لوی، کارگردان آثاری چون سه‌گانه فیلم Night at the Museum، فیلم The Pink Panther، فیلم Real Steel، هشت قسمت از سریال Stranger Things و فیلم Free Guy، وظیفه کارگردانی فیلم پروژه آدام را براساس فیلمنامه‌ای از جاناتان تروپر، تی.اس نولین، جنیفر فلکت و مارک لوین، بر عهده داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟