فیلم مورچه خوار

فیلم مورچه خوار (1398)

مدت زمان: یک ساعت و 31 دقیقه کشور: رده سنی:

مردی اتفاقی با یک ویدیو اینستاگرامی معروف به اسکار فیس می شود. این روند به طوری پیش می رود که شخصیت معروف ترین فرد ایران شکل می گیرد. اما در این مسیر با چالش هایی مواجه می شود و.....

لحظه شمار انتشار

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
رضایت کاربران
100% (1 رای)
85%
بازیگران: - - - -
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
دانلود و تماشای آنلاین فیلم مورچه خوار

دانلود فیلم مورچه خوار به بازیگری رضا شفیعی جم و اطلاعات بیشتر در مورد فیلم در ویکی پدیا

دانلود فیلم مورچه خوار  با  ژانر کمدی و خانوادگی به کارگردانی شاهد احمدلو و نویسندگی مهیار شاهرخی و تهیه کنندگی کیان باباییان محصول سال ۱۳۹۸ است.

خلاصه داستان فیلم مورچه خوار: مردی اتفاقی با یک ویدیو اینستاگرامی معروف به اسکار فیس می شود. این روند به طوری پیش می رود که شخصیت معروف ترین فرد ایران شکل می گیرد. اما در این مسیر با چالش هایی مواجه می شود و…..

بازیگران و نقش های آنها در فیلم مورچه خوار
دیگر عوامل در فیلم مورچه خوار

کارگردان: شاهد احمدلو، تهیه کننده: کیان بابائیان، مجری طرح: مریم شجاعی، نویسنده: مهیار شاهرخی، مدیر فیلمبرداری: فریبرز سیگارودی، مدیر صدابرداری: اشکان پورتاجی.

طراح چهره پردازی: محسن دارسنج، طراح صحنه و لباس: محمد صادقی، تدوین: علی رشیدی، گروه کارگردانی: محمدرضا زاهدیان و سعید بیات، منشی صحنه:مهتاب رضوی، گروه چهره پردازی: محمد سام کیانی فر و راحله فیوضی، گروه صحنه: سجاد جنتی و محسن ساجدی، گروه لباس: زهره سلطانی و مهرآسا ابوالحسنی،

گروه صدا: ابراهیم موسوی و امین آسترکی، فیلمبردار: شاهین توفان، گروه فیلمبرداری: سپهر مژدهی نیا، آرش خرمی، حسن رضایی، احسان منفرد، محمدرضا رست خیز، گروه تولید اسماعیل کردی، رضا نوروزی، محسن جهان پناه، سارا بافتی، امور فنی: استودیو شکوفا فیلم، دستیار تدوین:یوسف بخشایش، گروه تدارکات:محمد جمشیدی، مهدی نوری، افشین امینی.

صحبت های کارگردان درباره فیلم

فیلم مورچه‌ خوار را برای دریافت پروانه نمایش به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه داده‌ایم و به زودی هم پروانه نمایش آن صادر خواهد شد.

با توجه به صحبت‌ هایی که تاکنون صورت گرفته، به احتمال زیاد این فیلم در تابستان اکران خواهد شد و تا دو-سه هفته دیگر هم فیلم آماده نمایش در سینماها می‌شود.

  • جوایز: بدون جایزه
  • زبان: فارسی
  • نویسنده: مهیار شاهرخی

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟